Klacht: ongevraagd contract verlenging aanpassen van advertentie

op 03 juni 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

heb een wijzigingen door gegeven per telefoon over de advertentie 4-4-2016 naar maanden is de advertentie nog niet geweizicht de factuur sturen ze wel voor een advertentie die niet geweizicht is
heb op 24-4-17 weer gebeld over die advertentie heb toen alles maar opgezegd er word weer een rekening gestuurd 30-6-2017 en de advertentie was nog niet geweizicht het gaat bij dtg alleen maar om geld
en ongevraagd contract verlenging weer word een rekening gestuurd 23-5-2018 met kosten over de rekening 2017-2018 de advertentie is nog niet geweizicht bij dtg luisteren ze toch niet wat de klanten willen en zijn alleen maar op geld uit
ik wil zo gouw mogelijk van dtg af

wil van dtg af luisteren toch niet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 06 juni 2018 om 08:30 geantwoord

Beste meneer Maas,

Wij hebben alle gesprekken met u opgenomen echter kunnen wij op de door u genoemde data geen gesprekken vinden op het telefoonnummer dat u doorgeeft.

Mocht u met een ander telefoonnummer hebben gebeld dan verzoek ik u dat aan ons door te geven, zodat we uw klacht kunnen herzien.

Helaas kan ik op dit moment het eerdere bericht van mijn collega niet tegenspreken, omdat ik geen nieuwe informatie heb om uw aanvraag te herzien.

Wat betreft het foutief plaatsen van de gegevens kan ik u wel helpen. Daarover kom ik graag met u in contact, u kunt de juiste bedrijfsgegevens sturen via chat op www.dtg.nlklantenservice.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Kees
DTG Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door e.maas