Klacht: Geen klant en toch credit factuur sturen!

op 17 maart 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

Een tijd geleden zijn we telefonisch benaderd door firma DTG om GRATIS een tijdelijk abonnement (2 maanden) te krijgen waarmee we online beter vindbaar zijn met onze website. RUIM binnen 2 maanden hebben we meerdere malen zowel per telefoon als per mail opgezegd en duidelijk gemaakt dat we er geen kosten aan willen maken verder. (de bevestiging van opzegging hebben we overigens ook ontvangen) Je raad het al… na verloop van tijd ontvangen we doodleuk een rekening op de deurmat…. Telefonisch hebben we contact gezocht met DTG en zij geven aan dat het hier gaat om een ‘misverstand’. Nu enkele weken later ontvangen we een credit factuur van DTG! Hiermee geeft DTG te kennen dat ze het bedrag van de laatste factuur zullen terugstorten op mijn rekening….. PARDON? WE ZIJN NOG STEEDS GEEN KLANT BIJ DTG!!! Zoals het nu lijkt probeert DTG het over een andere boeg te gooien en betaalt 1 factuur terug zodat we alsnog de rest van een abonnement kunnen gaan betalen zonder dat er een overeenkomst bestaat??? De werkwijze van DTG is ronduit schandalig. DTG is reeds onder de aandacht gebracht op Facebook vanwege dit soort praktijken, misschien wordt het dan nu eens tijd voor het programma ‘kassa’?

DTG dient met onmiddelijke ingang te stoppen met sturen van facturen en andere daar er geen enkele overeenkomst ligt tussen ons en DTG. Wanneer DTG dit niet snel gaat aanpassen schakelen we een advocaat in en starten een procedure bij de rechtbank.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 19 maart 2018 om 12:30 geantwoord

Beste meneer Van Tilborg,

Wij hebben elkaar vandaag 19 maart 2018 telefonisch gesproken over de creditfactuur die u ontvangen heeft. Tijdens ons gesprek hebben wij afgesproken dat u geen verdere facturen meer van DTG ontvangt en uw gegevens zijn verwijderd uit ons systeem. Fijn dat wij tot een oplossing hebben kunnen komen.

DTG
E.Wiemer
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door robertvt