Klacht: Facturen voor onafgesloten abonnement

op 27 november 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

Maandenlang ontvang ik facturen van DTG voor een abonnement wat niet door mijzelf is afgesloten. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen, Wanneer ik het wil opzeggen krijg ik geen fatsoenlijk woord van de personen aan de telefoon, en komen we niet tot een oplossing

Wanneer mijn abonnement op dtg wordt verwijderd, en de facturen geannuleerd worden en mijn gegevens uit het systeem worden verwijderd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 29 november 2018 om 14:01 geantwoord

Beste Yoni Koelen,

Bedankt voor uw bericht. Ik wil u graag verder helpen. Om uw verder te kunnen helpen heb ik een klantnummer nodig die op de gestuurde facturen staat. Als u deze door kunt geven, help u graag verder om tot een oplossing te komen.

DTG Klantenservice

Bericht van DTG

8 maanden geleden - Beste Yoni,Mijn collega heeft telefonisch contact met u gehad, nadat u de klacht heeft geplaatst. Wij kunnen u niet de oplossing bieden die u graag wenst omdat wij een rechtsgeldige overeenkomst hebben. Daarom heb ik het contract per einde looptijd stopgezet: 29 maart 2019. Na deze datum worden uw gegevens verwijderd uit ons systeem.Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht yoni.koelen@hotmail.com

8 maanden geleden - Er is na mijn bericht op klacht.nl GEEN contact met mij opgenomen o.i.d. heb met niemand contact gehad maar toch vindt dtg dat deze klacht opgelost zeker service ja. en owja als je contact gehad hebt met de klantenservice krijg je een mailtje hoe je het contact vond gaan, je kunt dan kiezen tussen 1 -2 -3 -4 enzovoorts tm het cijfer 10. Als je op 1tm5 klikt kwam je op een pagina met error.. als je op 10 klikte werkte het uiteraard wel..

Alle klachten die gemeld zijn door yoni.koelen@hotmail.com