Klacht: elk jaar opnieuw weer de NIET afgesproken auto doorlopen van contract

op 20 december 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

elk jaar opnieuw weer de NIET afgesproken auto doorlopen van contract!!

Ik houd hier niet van en dit is NIET DE 1E KEER!! Nu weeeeeeer gebeld met Edward Mag en deze man nogmaals uitgelegd dat dit NIET MAG!
Man begreep niet wat ik wilde wat ik wel bijzonder vond! Ik zou gebeld hebben in juni dit jaar dat ik dit wel zou willen ! Wat een onzin! Ik doe dit voor een klant! Dus altijd nadat IK !!! De klant gesproken heb op basis van een voorstel van julllie. Is toch niet zo moeilijk???

Gewenste Oplossing:

Wat denkt u zelf?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 10 januari 2019 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Summeren,

Wij hebben elkaar vandaag telefonisch gesproken over de klacht die u heeft geplaatst. Fijn dat wij samen tot een oplossing zijn gekomen. Ik wil u nogmaals bedanken voor de feedback die u ons heeft gegeven tijdens dit gesprek, wij gaan hier absoluut mee aan de slag.

Met vriendelijke groet,
DTG Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kln. 4271200