Klacht: Contract ongewild stilzwijgend verlengd voor een jaar

op 29 maart 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

Werd door DTG benaderd voor een gratis proefperiode van 2 maanden voor een netwerkprofiel. Besloot uiteindelijk geen gebruik meer te willen maken van hun diensten. Heb toen een week voor het einde van de proefperiode telefonisch contact proberen te nemen met de afdeling die hier over gaat ((020) 408 64 00), want opzeggen moest telefonisch gebeuren. Kreeg telkens niemand aan de lijn, het zou zogenaamd te druk zijn. Meerdere malen geprobeerd,tevergeefs. Overigens ook gebeld naar het nummer van de salesmedewerker die mij het proefabbonnement toen aansmeerde, en kreeg haar ook niet te pakken. Krijg ik nu een mail binnen met een factuur met het verzoek het bedrag zo snel mogelijk over te maken. Weer gebeld naar de afdeling, en die namen toen opeens wel op. Geprobeerd het contract op te zeggen, krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is en dat ik er een jaar aan vast zit. had u maar eeder moeten bellen

Ik ben tevreden wanneer het contract per direct opgezegd is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

Bericht van DTG

1 jaar geleden - Beste mevrouw Kwesie,Ik heb u aanvraag omtrent de verlenging van uw proefperiode in behandeling genomen. Ik ga dit voor u uitzoeken. Volgende week zal ik u hier persoonlijk telefonisch over informeren. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,Met vriendelijke groet,Unice Dossett Klantenservice medewerker DTG

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 03 april 2018 om 14:09 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Kwesie,

Vandaag 5 april 2018 hebben wij telefonisch met elkaar gesproken over de omzetting van de proefperiode naar een jaarcontract. Tijdens ons gesprek hebben wij afgesproken dat het contract tussen u bedrijf Rockson Clothing en DTG beëindigd wordt. Fijn dat we tot een oplossing hebben kunnen komen.

Unice Dossett
Klantenservice DTG

Heeft op 04 april 2018 om 01:02 geantwoord

Wacht nog altijd op een reactie/oplossing van DTG.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde---Klant