Klacht: Aangesmeerd contract

op 18 april 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

Ik heb blijkbaar een contract aangesmeerd gekregen na een telefonisch contact te hebben gehad met een verkoper van DTG. Ik heb niet de intentie gehad een contract te hebben met dit bedrijf, maar na enig tijd krijg in eens een aanmaning en meteen een volgend factuur op de deurmat. Toen heb ik met de klantenservice gebeld, en die vertelde dat alleen de persoon die mij het contract heeft aangesmeerd het kan ongedaan maken, maar die is vrij van werk en belt morgen. De dag later werd ik niet gebeld, en heb ik zelf gebeld, maar de persoon is weer niet aanwezig.
Na kort zoeken op het internet ben ik er dus achter gekomen niet de enige te zijn.

Ik wil gewist worden uit het klanten bestand van DTG. Ook wil ik dat mijn gegevens worden gewist van de website van DTG. Ik wil op papier hebben dat ik de facturen niet hoef te betalen. Daarna ben ik tevreden.

Mijn dank is groot,
R Reijinga

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht rreijinga

1 jaar geleden - Bedankt voor de snelle reactie Robin. Ik wacht met smart op reactie.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 19 april 2018 om 19:37 geantwoord

Beste meneer Reijinga,
Naar aanleiding van ons telefonisch contact hebben we het volgende kunnen afspreken.
Wat we hebben kunnen afspreken is dat de huidige overeenkomst loopt voor de afgesproken periode en daarna niet wordt verlengd.
We helpen u tijdens deze periode uiteraard graag met het verbeteren van uw lokale online vindbaarheid en bedrijfsvermeldingen zodat u in Benningbroek goed op de kaart staat voor uw (potentiele) klanten.
Milan, DTG Klantenservice

Heeft op 19 april 2018 om 20:28 geantwoord

Ze erkennen geen fouten te maken, wel een excuses... Ik heb nooit een bevestiging ontvangen of een overeenkomst. En de eerste factuur ook niet. Wel een aanmaning en het tweede factuur. Dat we ''afspraken'' hebben gemaakt klopt niks van. Volgens hun ben ik te laat met opzeggen en zit ik aan een jaar contract vast, einde verhaal. Ik heb tot de dag vandaag niks aan de diensten en zal dat in de toekomst ook niet hebben. Ik ga verdere juridische stappen ondernemen om alsnog de overeenkomst te ontbinden. Let op met dit bedrijf!!! Ze verdraaien je woorden en verdienen liever zo, dan daar hard voor te werken.

Bericht van

1 jaar geleden - Beste meneer Reijinga,Wij hebben u nogmaals de bandopname en de orderbevestiging toegestuurd, waaruit blijkt dat u een overeenkomst met ons bent aangegaan. Met vriendelijke groet, Martine, DTG Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rreijinga