Ik heb al voor de 2 keer dit mee gemaakt, dat als ik me pakje drum open en zie dat ie donkerde is en erg droog en dan is ie ook pittiger , ik ben hier niet blij mee,... Lees meer
ik weet niet wat ze aan het doen zijn met de drum original het lijkt de laatste tijd wel stro zo droog waarom betalen we nog niet genoeg? Lees meer
Ik was jaren een roker van winner shag tot alle tevredenheid tot die uit de handel is genomen toen heb ik de overstap genomen naar drum blauw kwa smaak is hij goed maar heb geregeld hele grote stukken tussen... Lees meer
Mijn partner en ik roken reeds 10 jaar Zilver shag van Drum, het heette toen nog Evergreen. Het laatste jaar is zowel de halfzware als de zware Zilver gewoon bagger. Lange dikke stelen in de shag, die ik nu opgespaard... Lees meer
Wij roken al 40 jaar Drum shag. We kopen hem per slof maar de laatste tijd is het niet de shag die we gewent zijn. Heel veel lange dikke stukken en meestal veel te droog daardoor ook veel krum. Lees meer
Droge tabak met bijna een half pakje kruimels afval tabak dit ben ik niet gewend Lees meer
Hallo, Ik always smoke drum drum the original. Lately I found afew times a branch in my tobacco. How is this possible? Ik don't like that. Today was the limit. Ik sinds you a picture. Lees meer
Een nieuwe pak gekocht in de supermarkt, wanneer ik de shag uit de verpakking wil halen verkruimeld de meeste al bij aanraking.
Lees meer
Ik rook al jaren drum. Een maat van mij rookt het merk van de Lidl en ik lachte hem vaak uit over de "boomstammen" die er bij hem in zaten.......de laatste tijd zit er bij mij (drum) meer lange stukken... Lees meer
jongstleden een paar pakken shag drum xl gekocht.nu wil ik een pakje openmaken en ik voelde al dat er zo weinig in zat...dus het pakje op de huishoudweegschaal gelegd en wat schetst mijn verbazing het gehele pakje inclusief vloei weegt... Lees meer