Klacht: Drukte op het spoor.

Bart van Doveren op 16 september 2021 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds een week of anderhalf merken wij een toename van het treinverkeer door Oisterwijk. De ene trein is ternauwernood voorbij of de slagbomen gaan weer naar beneden voor de volgende. Dit vele geluid maakt dat het niet meer leuk is om hier te wonen. Dit terwijl wij er nog maar kort wonen en nog volop bezig zijn met de inrichting. Waarom geen informatie vooraf gegeven dat het drukker wordt en de reden daarvan. Wat denkt U van nachtrust? Graag informatie wanneer de treinterreur voorbij is.
Ook is er 14 dagen geleden aan het spoor gewerkt en nu is het net of de treinen nog veel meer geluid maken dan voorheen.

Niet zoveel treinen door Oisterwijk! Waarom wordt de Betuwelijn niet beter benut? Laat het goederenvervoer daar overheen gaan! Of is die miljarden kostende lijn te duur om over heen te rijden? Ik zou zeggen: GEWOON DOEN!

Alle klachten die gemeld zijn door Bart van Doveren