Klacht: Krijg geen email voor levering

op 16 juli 2018 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 12 juli 2018 yokebe besteld en betaald en verder niets van gehoord wanneer er geleverf wordt .
Ook geen enkel email ontvangen.
Mijn email adres:Dany888188@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Graag de bestelling ontvangen gekregen of geld terug betaald zien op mijn rekening

Lagaysse dany
Beekstraat1A Oostende 8400
Bedrag , 48,85€

Gelieve na te zien en asap levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droginet.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Droginet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Droginet.nl

Heeft op 17 juli 2018 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dany,

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken.
Jouw bestelling is gelijk dezelfde dag nog verzonden en ligt sinds 14 juli voor je klaar op de afhaallocatie.
Zijn onze mails misschien in je ongewenste mailbox terecht gekomen?

Mocht je nog vragen enof opmerkingen hebben horen wij het graag!

Hartelijke groet,
Koopjesdrogisterij

Alle klachten die gemeld zijn door Dany888