Klacht: Bestellen van multivitamine

op 16 oktober 2018 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Multivitamine besteld en betaald
Op moment van bestellen was het product op de website voorradig.
Echter volgende dag email gehad met de mededeling dat het product helaas niet meer voorradig was.
Mooi email met de belofte dat het binnen enkele dagen geleverd zou worden.
Zodat het er zou zijn zou een zogenoemde track and tracé code gestuurd worden.
Tot op heden niets mogen ontvangen .
Lijkt erop dat dit pure oplichting is of betreft.
Advies om hier niets te bestellen men reageert op niet.
Zijn niet te bereiken.
Oplichting lijkt het

Gewenste Oplossing:

Als het product geleverd wordt of het geld geretourneerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droginet.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

Bericht van Droginet.nl

1 jaar geleden - Beste Arie,Ik heb u op 18 oktober een mail gestuurd. Helaas hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen. Natuurlijk willen wij onze best doen om ook u een tevreden klant van ons te maken!Hartelijke groet, Donja Droginet Internetdrogisterij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ARIEBLON