Klacht: drh

op 17 december 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb contact gezocht met Samsung betreffende de geld teruggave van 250 euro.
Ik ontving 5 Dec een melding dat het in behandeling was.
Vervolgens hoor ik maar niets van Samsung.
Ook is hun helpdesk uit de lucht genomen. Mijn collega en ik zitten nog steeds op ons geld te wachten.

Na komen van hun verplichtingen.
Een Tv van 2600 euro is niet niks.

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Spinaker, Wij adviseren u om uw vraag voor te leggen aan onze actie-afdeling: helpdesk.acties.nu U zal zo spoedig mogelijk een reactie ontvangen van onze collega's Rekesh Samsung Webcare

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 20 december 2012 om 14:36 geantwoord

Beste Spinaker,

U zal zo spoedig mogelijk een reactie ontvangen van onze collega's

Rekesh
Samsung Webcare

Reactie van de melder van de klacht spinaker

6 jaren geleden - Zoals ik al eerder melde is deze site niet bereikbaar. Ander voorstel graag. G.Bossinga

Reactie van de melder van de klacht spinaker

6 jaren geleden - Nogmaals. zoals ik al eerder melde is deze site niet bereikbaar. Ander voorstel graag. G.Bossinga

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Spinaker, De site werkt naar behoren. Dit heb ik zojuist zelf getest. U dient hier een account aan te maken en vervolgens kan u uw vraag stellen. De actie-afdeling zal hier zo spoedig mogelijk op reageren. Rekesh Samsung Webcare

Reactie van de melder van de klacht spinaker

6 jaren geleden - Klacht nog niet opgelost, nieuwe reactie geplaatst bij helpdesk.actie.nu

Reactie van de melder van de klacht spinaker

6 jaren geleden - Samsung heeft de terugave actie verzilverd,Hartelijk dank voor jullie inzet.

Alle klachten die gemeld zijn door spinaker