Klacht: dreambox abonnement

op 25 juli 2016 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

De volgende informatie die ik uw deel is zeer gevoelig en ik wens dit niet te delen maar mij laat geen keus.
De volgende meneer die onder Y opereert werft leden voor isis islamic state Ook zorgt hij voor de geldstroom dat gebruikt word voor het werven van nieuwe rekruten voor de isis
Dat gebeurd via de volgende bankrekeningnummers: XXXX in deze XXXX t.v.n Y
De desbetreffende man is ook bezig met het maken van geld via internet door de verkoop van illegale cccam abonnementen etc. Ik hoop dat dit opgepikt word ik kan me namelijk hier niet meer in mengen uit voorzorg. Het natrekken van de man in kwestie is mogelijk en hoop dat dit voldoende is om een onderzoek te starten naar de desbetreffende man.

LINK:

Opgepast! Er is een oplichter actief op marktplaats. Deze oplichter verkoopt cccam lijnen dit zijn illegale lijnen op niet legitieme servers. De belasting dienst is al ingelicht om zijn rekening te achter halen. Het gaat om de volgende rekeningnummer (twee rekeningen bij verschillende banken)
XXXX
XXXX

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door newyourkadam