Klacht: Dramatische ervaring

op 10 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Klacht betreft hotel los caracoles in torrox Andalusië .Hotel is in mijn ogen niet bereikbaar het gaat allen via een veel te stijle weg dit is niet te doen heeft bij ervoor gezorgd dat de koppeling van de auto verbrand is. Verder is het sanitair versleten de veiligheid laat te wensen over. Bij het sanitair zit de wastafelkraan los in het bad zitten roestvlekken, de badkraan gaat bijna niet open en met de Electra is het echt verschrikkelijk je kijkt zo tegen de kroonsteentjes aan, alle Electrabel loopt zichtbaar over de muren. Wij hadden dit hotel geboekt voor 6 nachten maar zijn na 1 nacht snel vertrokken, alles netjes gemeld bij de receptie maar verden niet serieus genomen.

Wij hebben 1 nacht geslapen maar moesten er 2 betalen, wij willen hier een creditering voor omdat booking.com de verkeerde info heeft gegeven, het hotel word aangeprezen als een 3 sterren hotel, maar is dit absoluut niet waard.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcus Arends