Klacht: Drama vakantie na ernstig ongeval van in de brand gevlogen vriendin

op 29 juni 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij gingen op 04-05 samen met onze vrienden met corendon naar Turkije naar alanya orient palace.
We hadden gehoopt op een leuke vakantie met onze vrienden hadden afgesproken samen dingen te gaan ondernemen jeep safari’s enz
Echter werden die plannen de eerste avond al in de war gegooid!!
Wij waren naar de hotel kamer gegaan ivm onze 7 jarige zoon die heel erg vermoeid was van de heenreis.
Onze vrienden besloten nog even naar de disco te gaan van het orient palace toen ze daar aankwamen werd er een vuuract opgevoerd door een barkeeper wat mijn vriendin besloot te filmen op een afstand van ongeveer 6 meter.
Daar staand met haar camera de act aan het filmen vat mijn vriendin vlam en staat vervolgens in de brand!!! Na dat de vlammen op haar lijf gedoofd zijn is er natuurlijk paniek en mijn vriendin moet met spoed naar het ziekenhuis!! Waarop haar man aan de receptie vraagt om ons op onze hotelkamer te bellen.
Met spoed ben ik naar beneden gegaan en daar zat mijn vriendin helemaal in huishoudfolie ingepakt volledig in shock!!
Niet veel later kwam de ambulance en ik met haar mee gegaan naar het ziekenhuis!
Daar aangekomen werd ze behandeld en ik ben steeds aan haar zijde gebleven omdat ze nog steeds in shock was.
Nadat ze op de eerste hulp was behandeld werd ze naar afdeling gebracht en konden wij weer terug met de manager van het hotel.
De volgende dag heeft het hotel zich aansprakelijk gesteld voor wat er was gebeurd!!
Alles zouden ze voor haar regelen omdat de fout bij hun lag!!!
Samen met mijn vriendin hadden ze een aantal eissen van mijn vriendin besproken waar zij op stond die geregeld dienden te worden. Een van de eissen was dat de vakantie vergoed zou worden van hun en van ons!
Dat zou allemaal goed komen zei de hotelmanager.
Ook was er een reisleider van corendon constant bij aanwezig de reisleider verzekerde ons ook dat alles goed zou komen.
De eis van het hotel was dat mijn vriendin geen aanklacht zou indienen bij de politie!
De politie is langs geweest en na een gesprek heeft mijn vriendin een papier ondertekend dat ze geen aanklacht zou indienen. Vanaf dat moment werd allemaal anders!
Inmiddels waren we 6 dagen verder en was ik 2 à 3 x pd met mijn vriendin haar man naar het ziekenhuis geweest om haar en hem bij te staan dus constant waren mijn zoontje en man alleen bij het hotel het enige wat ze in die dagen hebben gedaan is zwemmen bij het hotel terwijl we van te voren natuurlijk heel anders bedacht hadden.
Niks geen uitstapjes of jeep safari’s of iets dergelijks!!
De reisleider van corendonhad ons geadviseerd om op de avond voor vertrek langs de hotel manager langs te gaan om ons geld terug te krijgen van de vakantie zoals mijn vriendin geëist had en waar ze mee akkoord waren gegaan. Zo gezegd zo gedaan!! Echter toen wij naar de manager gingen vertelde hij ons dat wij ons geld niet terug kregen! Dus wij de reisleider van corendon gebeld en deze zei ineens het zelfde!!
Wij konden dus naar huis vertrekken zonder dat wij onze reissom terug hadden gekregen.
Dus we hebben hierdoor een hele slechte nasmaak van onze vakantie naar het orient palace in alanya.
Aangezien we niets aan onze vakantie hebben gehad!!
De vakantie die voor ons zo leuk had moeten zijn ook omdat mijn partner en ik zoveel jaar samen waren!! Kortom was allemaal zeer vervelend en vind dat orient palace en de reisleider ons echt hebben misleid en voor de gek gehouden en dit vind ik echt beschamend dat ze zo met hun klanten omgaan.
Mijn vriendin heeft in totaal bijna 14 dagen in het ziekenhuis gelegen dus zijn ook zonder onze vrienden.
Al met al was het dus echt niet leuk en hebben we absoluut niet van onze vakantie kunnen genieten met elkaar!!

Dat mijn reis alsnog vergoed krijg.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 03 september 2012 om 09:41 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Romybrittjordy