Klacht: Overlast bezorging krant

Bro op 21 september 2021 over DPG MEDIA MAGAZINES BV in de categorie Tijdschriften

Zeer luidruchtige brommer bezorgt kranten om 05:30 in de wijk.

Er reed eerder al een brommer die veel herrie maakte en kranten bezorgde. De laatste tijd is er vermoedelijk een nieuwe bezorger die en vroeger rijdt en een brommer heeft die veel meer herrie maakt. Hij rijdt een stukje, bezorgt een krant terwijl zijn brommer met herrie aan blijft staan, geeft gas en rijdt weer een klein stukje, laat dan zijn brommer weer draaien etc.

Het is duidelijk dat ik hier iedere dag wakker van wordt en ik zal niet de enige zijn.

De brommer is 2 straten verder nog steeds te horen. Daarom kan ik de slaap ook niet meer vatten, want een half uur lang hoor ik de brommer rondrijden, stationair draaien en gas geven.

Ik woon in postcode 1215.

De oplossing is om deze krantenbezorger met een (elektrische) fiets de kranten te laten bezorgen.

Dit levert geen overlast op, is veel beter voor het milieu, en de afstanden in Hilversum zijn klein.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bro