Mijn Klacht:
op 10 november heb ik ten onrechte een betalingsherinnering gekregen. hierover contact gehad met DPG Media. Het blijkt dat deze inderdaad ten onrechte bij mij terecht is gekomen. Contact gehad met degene die dit zou moeten betalen. die heeft het bedrag teruggeboekt.
Vandaag 11 november weer contact gehad met DPG Media en gevraagd of ze dit willen controleren en ik heb gevraagd om een toezegging dat ik geen betalingsherinnering meer zou krijgen. Dit kon niet toegezegd worden omdat ze niet konden controleren of dit inderdaad teruggestort was. Hierbij verschool de contactpersoon zich achter procedures.
DPG Media is in deze niet klantvriendelijk. Verschuilt zich achter procedures en is niet bereid om ook maar iets extra’s te doen. Bovendien kan je bij DPG media dus blijkbaar een ander met een probleem opzadelen.
Gewenste Oplossing:
Toezegging dat ik geen betalingsherrinnering meer krijg. binnen 2 werkdagen.
