Mijn Klacht:
Onbekend abonnement
Lekker makkelijk smeer een klant een abonnement aan van €7,50 per maand welke niet herleidbaar is vanwege een nietszeggend nummer NL 23ZZZ331330640000. Als wij daar vragen over stellen deze afpoeieren dat alles volgens de regels is afgehandeld en dit antwoorden op een no-reply mail.
Voor alle duidelijkheid er is ons een abonnement aangesmeerd welke wij niet wilden en bij navraag ook bij DPG media een zoekplaatje was.
Vele keren hebben wij hierover gebeld en kon ook niemand ons duidelijk maken waarvoor dit abonnement was.
Ja het is uiteindelijk beëindigd op 27-09-2022 maar verdere uitleg hoe dat abonnement 2 jaar geleden tot stand is gekomen is er niet gegeven.
Tot nu toe is er dus nog steeds geen enkel antwoord gegeven hoe dit heeft kunnen gebeuren en nog belangrijker hoe dit op te lossen.
Wij hebben meerdere keren hierover gebeld en is er niemand die uitleg kon geven.
Er wordt aangegeven dat wij een bevestiging van dit abonnement hebben ontvangen, het enige wat wij kunnen zien dat er €7,50 per maand van onze rekening is gehaald vanaf november 2020.
Als wij een daarvan een bevestiging vragen is het antwoord ,,door ons bevestigd,,
Bij onze vraag kunt u daarvan vast een bewijs van overleggen is het einde gesprek.
J Lam
Gewenste Oplossing:
dat abonnementen niet meer worden gecodeerd met een nummer maar een naam van een blad of magazine. Wij hebben voor €7,50 per maand 2 jaar lang voor lucht betaald want meer hebben we niet gehad,
Daarom willen wij €180,00 vergoed hebben en excuus voor deze handeling.
