Mijn Klacht:
Vandaag ontving ik digitaal de nota voor toezending van Trouw compleet over het 2e kwartaal 2023. Hiervoor kreeg ik een nota met acceptgiro. Ook was de nota in tegenstelling tot daarvoor niet op naam van Trouw maar van DPG Media b.v., verder was het IBAN-nummer (bankrekening-nummer) gewijzigd en dat was ook het geval met het abonneenummer.
Omdat ik bang was het slachtroffer van fishing te worden heb ik de service afdeling gebeld. Na 47 minuten werd opgenomen. Mevrouw Cheyenee heeft me uitgelegd waarom dit allemaal gewijzigd is. Daar heeft mijn klacht dus geen betrekking op. Ze heeft me verzekerd dat er geen sprake is van oplichting. Vervolgens heb ik de nota betaald.
Wat ik niet juist vind is dat van al deze wijzingen vooraf geen melding gemaakt is terwijl in Trouw ook van tijd gewaarschuwd wordt voor fishing. Dit is naar mijn mening niet de wiize van omgang met elkaar zoals ik als abonnee zou mogen verwachten.
Gewenste Oplossing:
Dat wijzigingen in manier van betalen, betaaladres, bankrekeningnummer, klanten-nummer van te voren meegedeeld worden en niet rauwelijks worden ingevoerd.
