Klacht: Misleidend abonnement bij Nouveau

Sabine Houwen op 15 september 2021 over DPG MEDIA MAGAZINES BV in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag, Ik was in de veronderstelling dat mijn abonnement bij Nouveau tot 1/1/22 liep. Toen ik net telefonisch opzegde wegens mijn financiële situatie blijkt het te lopen tot 1/1/23. Daar schrok ik erg van en is nooit mijn bedoeling geweest. Ik was oprecht in de veronderstelling dat ik een abonnement had tot 1/1/22. Mag ik svp uw hulp bij het stopzetten van mijn abonnement per die datum?
Vriendelijke groet, Sabine Houwen
9756 TG, Hoge Hereweg 9, Glimmen

Gewenste Oplossing:

Ik wil heel graag beëindiging van abonnement op Nouveau per 1/1/22.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine Houwen