Klacht: Je zit langer vast dan 1 jaar aan Zo Zit Dat

Pien Franken op 01 juni 2023 over DPG MEDIA MAGAZINES BV in de categorie Tijdschriften

In maart 2022 heb ik een abonnement afgesloten voor mijn neefje op Zo zit dat voor 1 jaar. Mij is verzekerd dat dat kon per telefoon. Ik heb voor de zekerheid nog 2 x een mail gestuurd met de opzegging. Ik heb helaas nooit een bevestiging gehad, niet op het telefonisch opzeggen en niet op het per mail opzeggen. Mijn fout, dat ik het niet heb gecheckt, alleen mij werd verzekerd dat ik na 48 uur een bevestiging zou krijgen en dat heb ik niet meer gecheckt na die 48 uur. Net door een zeer onvriendelijke dame geholpen. Ze zegt dat het abonnement op, met de toezegging dat het na 48 uur bevestigd wordt. Ik begrijp nu waarom, het niet meteen schriftelijk bevestigen en de opzegging alleen telefonisch mogelijk maken, zorgt ervoor dat het niet te bewijzen is voor mij dat de opzegging is aangekomen.

Ik ben tevreden als de betaling voor de komende maanden (vanaf 1 juni) niet in rekening wordt gebracht. En een excuus, ipv onvriendelijkheid zou niet verkeerd zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV

Reactie van de melder van de klacht Pien Franken

4 maanden geleden - Het is maart 2022. Excuses.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pien Franken