Klacht: Fout bij abonnement

Gabrielle de visser op 21 september 2021 over DPG MEDIA MAGAZINES BV in de categorie Tijdschriften

Mijn moeder is al jaren lid bij de margriet. Ik dochter ,gaf mijn moeder een proefabonnement op de margriet,dacht dat ze de libelle had dat terzijde. Dat liep vanzelf af na een aantal stuk;.wat blijkt tot deze week kreeg mijn moeder iedere week dubbel de margriet.
Zij is 88 jaar en krijgt nu al 5 maanden dubbel,en wat blijkt dit wordt automatisch van haar rekening afgeschreven,maar hoe kan dit?zij heeft jullie niet gemachtigd om dit 2keer er af te halen. Graag zie ik dit retour van al die maanden. Mijn kadoproefabonnement is allang afgelopen en is door mij betaald, graag verneem ik van u op korte termijn.

Aan mijn moeder 5 maanden retour storten, ze heeft al een abonnement op de margriet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gabrielle de visser