Mijn Klacht:
Tweede klacht:
Gewoon ronduit belachelijk dat op onderstaande contact via jullie contactformulier geen antwoord komt!!!!!!
Eerste bericht van 16/6 op 7/6 nog geen antwoord!!
Op 7/6 nogmaals bericht verstuurd en tot op vandaag ook nog geen antwoord!!
Dit geeft me echt vertrouwen om jullie bij vrienden en kennissen aan te bevelen. Echt niet dus!
Wacht vandaag nog af en anders ga ik via klacht.nl dit ook kenbaar maken zodat men weet hoe jullie met “klachten” omgaan.
Je hebt ook helemaal geen keus op jullie site om een klacht in te dienen. Ook heel apart.
Groet van een zeer ontevreden klant die al vele jaren abonnementen heeft maar op dit moment aan het overwegen is om alles op te zeggen!!!!
Eerste klacht:
Is, Binnen 5 werkdagen antwoord!!! Is nu 7 juli. In mijn kalender zijn die 5 werkdagen al lang voorbij. Komt er nog een antwoord??? Niet echt klantvriendelijk moet ik zeggen. Gr een zeer ontevreden klant!!! Om te beginnen is het geen vraag maar een KLACHT maar dat kun je niet kiezen als optie. Op 28-5 heb ik contact gehad met een van jullie medewerkers met een vraag over een tijdschrift wat we konden bestellen ivm jarenlang abonnee zijn. Dat afgehandeld hebbende zei hij dat onze abonnementen goedkoper konden. Sowieso was de libelle los en het abonnement libelle plus goedkoper dan in een abonnement. Hij heeft toen alle abonnementen aangepast zonder, en dat bleek achteraf bij een volgend gesprek, te vertellen dat we nu vervolgens weer voor 3 jaar aan deze abonnementen vasthangen!!!!! De naam staat in jullie systeem met wie ik toen gesproken heb. Ik vindt dit niet kunnen. Het gratis tijdschrift hebben we ook btw ook nooit mogen ontvangen wat hij ook zou regelen!! Heb op 4-6 terug gebeld omdat het verhaal me toch niet lekker zat. Toen gesproken met ……… Hij heeft alles wederom veranderd. Ik heb aangegeven dat ik het niet fijn vond dat we nu voor 3 jaar zouden vastzitten aan de abonnementen. Hij zei dat hij de libelle sowieso kon aanpassen omdat het blad goedkoper geworden was. Ook hier wederom in eerste instantie niet medegedeeld dat het dan weet voor langere tijd was!! Pas toen ik vroeg naar de addertjes kwam de aap uit de mouw. Ik heb aangegeven dat ik dit liever niet wil. Hij gaf aan dat als ik voor 15-6 terug zou bellen alles terug gedraaid zou worden. Hij zou me dat in de mail ook nog bevestigen en tevens zou hij in de mail zetten dat we ondanks de langere termijn toch iedere maand het abonnement konden opzeggen. Beide niet gebeurd. Ik heb vervolgens op 11-6 gesproken met ……. en haar medegedeeld dat ik alle abonnementen terug gezet wilde hebben naar de situatie van voor 28-5 zoals …… mij had medegedeeld. Kreeg te horen dat dit niet mogelijk was. Ik ben de draad in ieder geval kwijt!!! 3x gebeld en 3x een ander verhaal. Ik vind deze manier van zaken doen absoluut niet toelaatbaar. Als consument heb ik bedenktijd en kan op een overeenkomst terugkomen binnen een bepaalde periode. Dat heb ik gedaan en toch kan ik niet terug!!! Dit is absoluut ontoelaatbaar. …… heeft van alles weer enigszins teruggezet maar niet naar de situatie die ik wilde. Zij heeft ook het gratis tijdschrift weer aangevraagd hetgeen ……. ook weer niet uitgevoerd heeft!!!! We hebben nu in ieder geval het abonnement op de libelle stopgezet. Als dit de manier van omgaan met jarenlange abonnees is dan weet ik voldoende. Dit roept in ieder geval niet op om reclame te maken voor DPG!!!!! Ik ga ervan uit dat beide heren toch een opfriscursus gaan krijgen in hoe men met abonnees omgaat. Of is dit de manier van DPG om abonnementen af te sluiten?? Afsluiten en niet zeggen hoelang je eraan vasthangt. Alleen zeggen dat het goedkoper kan en niet erbij vertellen dat er dan weer 1 of 2 of zelfs 3 jaar bij komt!!! Dit is dus een klacht en geen vraag en verwacht hier dan ook een reactie op. Ik zal wachten op het resultaat alvorens ik een beslissing neem of ik dit ook verder gaan verspreiden want ik vindt deze manier van werken echt niet kunnen!! Dus 3 lange gesprekken later is het resultaat dat we in plaats van 4 tijdschriften er nu nog maar 2 hebben!!
Gewenste Oplossing:
DPG eens verantwoording neemt en al eens het fatsoen heeft om te reageren!!! Tevens de mogelijkheid creëren dat je via hun site een klacht kunt indienen. Dat is nu niet mogelijk. Zij gaan er blijkbaar vanuit dat zij alles goed doen en niemand klachten heeft!!
