Klacht: digitale abbonement

j Smaak op 27 mei 2024 over DPG MEDIA MAGAZINES BV in de categorie Tijdschriften

Ik had de donald duck niet ontvangen omdat er veel verkeerd was gegaan met de Post. Deze had veel donald ducks stuk gemaakt. Ik heb een melding gedaan op 15 maart. Ik kreeg een van een medewerker een aanbieding dat ik een digitale abbonnement voor 1 maand gratis zal krijgen. 1 dag later kon ik deze activeren. Helaas kon ik deze niet op mijn telefoon en heb ik geen computer en geen tablet. Ik heb op 16 maart terug gebeld ongeveer rond 14.00 uur om dit gelijk te annuleren. Ik heb een man gesproken en zal gelijk het abbonement stopt zetten. Helaas merk ik van het weekend dat toch het abbonnement is afgeschreven. Vandaag gebeld en omdat ik het geld terug heb laten storten kon de medewerker niks voor mij betekenen. Graag wil ik dat dit abbonement stop wordt gezet. Het nummer is 40525638 op naam van J.H.A.B. Smaak. Klantnummer 0059299069.

Hopende dat dit snel word opgelost.

Stop zetten van abbonnement nummer 40525638 op naam van J.H.A.B. Smaak en klantnummer 0059299069.

GRAAG MET SPOED!

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j Smaak