Klacht: downloaden

op 18 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Degunst, Wij begrijpen dat u ontevreden bent over het niet werken van de Play Store op uw Galaxy S Plus. Google is deze storing voor dit specifieke Android-toestel aan het onderzoeken. Om deze reden verzoeken wij u om een update van de Play Store af te wachten. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant geïnformeerd over deze storing voor dit specifieke model.

Alle klachten die gemeld zijn door degunst