Klacht: klonten

op 26 januari 2016 over Dove in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een fles dove hidratacion profunda gekocht, bij gebruik blijkt dat er klonten in zitten. na wat middel weggegooid te hebben ging het goed, maar er zitten nog steeds kleine klontje in.

datum van aanmaak dove:51062BX 10:02

Gewenste Oplossing:

als deze klacht na tevredenheid is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dove

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dove nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht J Muusers

4 jaren geleden - ik krijg nu een vraag om dove te beoordelen maar er is geen afhandeling!

Alle klachten die gemeld zijn door J Muusers