Klacht: Douche bijna geen straal

op 04 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zaten het afgelopen weekend (29/04/16-02/05/16) in bungalow 660.
Bij aankomst bleek het keukenkastje los te hangen bij open doen. Merkwaardig dat dit niet eerder is opgevallen. Melding gemaakt via het servicenummer 0111674399. Is ’s avonds opgelost.
Daarnaast bleek de douche geen krachtige straal te geven en waren de warm en koudknop doorgedraaid waardoor je eea niet goed kon afstellen. Ook hier melding gemaakt via het servicenummer.
Douche kon niet krachtiger en kraan moest worden vervangen maar dat kon niet meer plaatsvinden. het is merkwaardig als je een ligbad hebt, dat minstens een uur duurt voordat je het kan vullen en dat je het nog niet eens een goede temperatuur kan geven omdat de kraan kapot is. Of je nu ging douchen op een minder druk moment, de straal werd er niet beter van.
Voorts hadden we maar 2 buitenstoelen ipv van vier. We hebben zondagavond twee buitenstoelen van de buren gekregen omdat deze al naar huis gingen.

Voor het geld dat je moet betalen, mag je wel verwachten dat alles in orde is en dat je zeker niet met een kapotte douche zit die niet volgens normale normen dient te werken.
Wij zijn pas tevreden als we gedeeltelijk voor kosteloos worden gesteld.
Klachten staan geregistreerd bij het servicenummer.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 mei 2016 om 08:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Kortekaas