Klacht: douanekosten betaald

op 16 mei 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb een order gedaan.deze is aangekomen.1 artikel was niet op voorraad en ik heb douanekosten betaald.dit zou gerestitueerd worden maar ik kan light in the box niet bereiken.Ik heb het geprobeerd via de website maar website doet het al dagen niet.
en er is nergens een email adres te vinden of een telefoonnummer.

ik wil € 38,34 aan douanekosten + artikelnr.15295901 € 8,81 terug op mijn rekening, totaal € 47,15

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2017 om 13:15 geantwoord

Geachte,

Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen.
U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice.
Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons.

Als u contact wilt opnemen met de klantenservice dan logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \\\"mijn bestellingen\\\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \\\"een ticket openen\\\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden.

Mvrgr.
Maartje Jansen