Mijn Klacht:
Mijn pakket is na de betaling van de inklaringskosten van de radar verdwenen. Op 10 januari heb ik direct na het verzoek om te betalen betaald, om geen vertraging in de bezorging te voorkomen. Op 11 jan. was het nog niet door PostNL verwerkt. Op de 12e ging het mis, er wordt voor de 2e keer gemeld dat het pakket in NL wordt ingeklaard. Het was op 10 jan al in NL en heb de kosten ook al betaald.Laatste update is 13 januari 4.15; Zending ontvangen in land van bestemming, verwacht afgelopen vrijdag tussen 12:45 en 15:15 Dat is inmiddels bijna een week geleden. Er is geen nieuwe bezorgdatum genoemd.
Het artikel in het pakket had ik dringend nodig. Inmiddels heb ik het artikel niet meer nodig, ik heb een vervangend artikel gekocht.
Daarom wil ik mijn kosten vergoed hebben, de douane mag het dan houden.
Gewenste Oplossing:
Vergoeding van de kosten van het inmiddels overbodig geworden artikel inclusief de inklaringskosten.
