Klacht: Doorschakelen werkt niet

op 30 mei 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het doorschakelen van mijn mobiele telefoonnummer werkt niet op de door Hollandsnieuwe aangegeven manier (*21), en ook niet op een alternatieve manier (**21).

Gewenste Oplossing:

Als ik zelf mijn telefoonnummer op momenten waarop ik het wil kan doorschakelen naar een ander (vast of mobiel) nummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht r.spaargaren@icloud.com

10 maanden geleden - Da's makkelijk! Ik dien een klacht in over Hollandsnieuwe en twee dagen later krijg ik een terugkoppeling dat de klacht niet is opgelost en dat ik beter naar een andere aanbieder kan overstappen. Zo kan ik het ook!

Reactie van de melder van de klacht r.spaargaren@icloud.com

10 maanden geleden - En dan wordt ik óók nog gevraagd naar een beoordeling van de afhandeling van de klacht!!! Eén keer raden wat voor cijfer ik heb gegeven...

Alle klachten die gemeld zijn door r.spaargaren@icloud.com