Klacht: Doorrijden van buschauffeur

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus was al 5 minuten te laat. Wanneer ik hem zie aankomen rijden zwaai ik zodat hij weet dat ik wil instappen. De chauffeur kijkt mij aan maar rijdt gewoon door.
Nu moet ik 30min. wachten op de volgende bus en kom ik te laat bij mijn afspraak.

Wanneer de bus wanneer ik mijn hand op steek.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Hallo V. Kooter, Dat is minder fijn om te lezen! Zou je kunnen aangeven met welke lijn je hebt gereisd en bij welke halte je wilde instappen? Zou je hierbij ook willen vermelden hoe laat dit was en in welke richting de bus reed? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva.

Reactie van de melder van de klacht V.Kooter

4 maanden geleden - Beste Arriva, Ik reis met de 316 van Breda naar Etten-Leur. Ik stap in bij bushalte 'Centrum Breda' en stap uit bij bushalte 'Rijsdijk'. Het ging om de bus van 08:04. Met vriendelijke groet, V. Kooter

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 15:10 geantwoord

Beste V. Kooter,

Bedankt voor de toelichting. Ik stuur je klacht intern door naar de betreffende regio zodat de situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Hopelijk kun je de volgende keer wel met de bus mee!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door V.Kooter