Klacht: Doorrijden

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag wilde ik terug naar huis gaan en de bus reed net weg vanaf het station, hij stopte dus ik ging schuin voor de bus staan zodat hij me zou zien…. ik was aan het zwaaien maar hij gaf geen reactie en hij had me wel zien staan. Vervolgens reed hij door bijna tegen me aan. Daarna moest ik een uur wachten op de volgende bus.

Gewenste Oplossing:

Als de bus vaker langskomt en als de buschauffeur beter oplet om te kijken of er iemand voor de bus staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bos.irene,

Wat balen dat je niet met de bus van lijn 91.

De buschauffeur mag geen reizigers meenemen als hij niet meer bij de halte staat. Het is daarom ook gevaarlijk om voor een bus te gaan staan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Bos.irene