Klacht: doorrijden

op 19 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dit is nu de tweede keer in 3 dagen dat de bus 327 gewoon doorrijdt als ik bij de bushalte sta met m’n arm omhoog en de bus zat helemaal niet vol

als de bus stopt als ik wil instappen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste, Niet leuk om te lezen dat lijn 327 door is gereden bij de halte terwijl je hebt aangegeven dat je met de bus mee wil. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Zou je aan kunnen geven in welke plaats en bij welke halte je stond te wachten? Wat was de vertrektijd van de bus? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding meteen intern door. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Spitters

8 maanden geleden - De bus reed vandaag om 14:37 bij bushalte Hart van Brabantlaan in Tilburg door en Vrijdag om 08:02 bij bushalte De vennen in Dongen

Arriva

Heeft op 19 september 2016 om 16:25 geantwoord

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb je klacht meteen intern doorgegeven aan de desbetreffende vestiging waar het verder wordt uitgezocht.
Excuses voor het ervaren ongemak van vandaag en afgelopen vrijdag. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de bus een halte voorbij rijdt terwijl er passagiers aangeven mee te willen met de bus.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Spitters