Klacht: doorgezakte matrassen

op 10 januari 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2012 een dure elektrische boxspring gekocht bij Swiss Sense (waarde 2600 euro). Na enkele weken was de motor van 1 van de bedden kapot. Dit is keurig opgelost door het bedrijf. Een half jaar later een doorgezakte topper. Ook dit is opgelost. Nu sinds een jaar hebben we kuilen in ons matras. Het bedrijf swiss sense is 2 keer langs geweest en gezegd dat dit binnen de marge is. Als je er een lat op legt, kan je hand eronderdoor!!!!!!! Dit levert ons elke ochtend lichamelijke klachten op. We hebben pijn in ons lijf, dat kan toch niet ook binnen de marge liggen!!! Het bedrijf doet nu niets omdat het dus binnen de marge ligt, maar wij hebben pijn in onze lijf en zijn ons aan het oriënteren op een nieuw bed. En dat na 2, 5 jaar….

Gewenste Oplossing:

Als wij weer een goede nachtrust kunnen hebben zonder fysieke klachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 06 mei 2016 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle en sander