Klacht: Door vertraging herdenking van mijn overleden vader gemist

op 26 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vader was tijdens zijn vakantie in NL op 1 december 2016 overleden. Mijn vader (91) werd geveld Door longembolie en kwam hierdoor te overlijden. Mijn vader moest ik naar zijn laatste rustplaats op curaçao brengen. Kist van mijn vader werd Door KLM terug naar curaçao gevlogen. Een aantal dagen later vloog ik met Tui mijn vader achteraan. Ik zou donderdag om omstreeks 18:00 uur op Curaçao aankomen. Echter kwam ik pas tegen 22:30 uur aan op curaçao. De herdenking was donderdag tussen 19:00 _ 20:00 uur plaatsgevonden. Hierna mocht de kist niet meer worden geopend. Dus u begrijpt dat ik op deze wijze Door Tui werd benadeeld. Zij wisten van de vertraging maar hielden hun mond wijselijk dicht. Ik zou om 10:30 uur vertrekken maar in checken werd ik al meegedeeld dat de vlucht pas om 13:00 uur zou vertrekken. .Ook aankomst op ST.Maarten was ook vertraging.
Tui hierover een klacht ingediend en wat denk je? Nooit iets hierover gehoord. Schandig gewoon. Schaam jullie.

Dat Tui de moeite doet om mij terug naar mijn vader te sturen zodat ik dit achter mij kan laten. Het blijft spoken dat ik geen afscheid van mijn vader kon nemen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VADER2016