Klacht: Door rijden

op 14 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hoi arriva.
Vorige week zaterdag stond ik bij de bushalte vlaszak in breda al 10 minuten te vroeg te wachten.
Komt daar mijn bus aanrijden (de 1 na laatste bus die avond).
Ik steek mijn hand uit,neem afscheid van mijn gezelschap. Is de bus helemaal tot aan het stoplicht door gereden.
Prima loop ik na de bus, springt het stoplicht op wit en rijd hij gewoon weg.
Terwijl ik me hand uitstak. Nog zwaaide. Een tegemoetkomende man nog ook zwaaide en na mij wees. Heel fijn dat ik doe wat hoort en daar achter word gelaten in het donker.

Als ik als 22 jarige niet rond 11 savonds word genegeerd en in het donker nog ff een half uur ken wachten zonder fatsoenlijkeen reden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 september 2016 om 12:42 geantwoord

Beste Michelle,

Niet leuk om te lezen dat je vorige week zaterdag bij halte Vlaszak op de bus stond te wachten en je voorbij werd gereden. Begrijpelijk dat je er van baalt dat je bij de halte/stoplichten achter bent gebleven. Uit je bericht begrijp ik dat het voor de buschauffeur duidelijk was dat je met de bus mee wilde, misschien is er in de tijd dat je afscheid nam van je gezelschap miscommunicatie/verwarring ontstaan. Desondanks heb ik je melding doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hier op gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 15 september 2016 om 12:53 geantwoord

Er is geen oplossing.
En ik gaf gewoon zoals iedereen dat doet drie kussen en liep gelijk na de bus. Zie niet echt iets wat verwarring zou moeten veroorzaken.

Alle klachten die gemeld zijn door Michellelens93