Klacht: Door marktplaats voor mogelijke fraude uitgemaakt

op 26 juni 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Geblokkeerd op marktplaats.
Ik ga voor het eerst wat proberen te verkopen op marktplaats.
Eerst een laptop verkocht. Die is gehaald. Door een ICT bedrijf uit Den Haag. Bekeken en was prima.
Dacht nou dat ik wel leuk. Ik heb nog wel meer staan.
Een I7 die al een tijd op zolder stond. Deze op marktplaats gezet. En was binnen 5 minuten verkocht. De persoon wilde hem verstuurd hebben. Had ook zijn geld over gemaakt.
Krijg ik een SMS van deze klant, dat mijn account is geblokkeerd en dat hij een bericht heeft gehad dat er hier mogelijk fraud bezig was.
Ik had namelijk gewoon mijn 06 nummer en mijn eigen domein email adres op marktplaats.
De klant had van marktplaats bericht gekregen dat hij moest google moest lijken. En daar namen moest na kijken.
Ik heb dat zelf ook gedaan. En nu blijkt dat iemand met de zelfde naam en in de zelfde plaats oplicht praktijken had verricht.
Ik zou het normaal gevonden hebben als marktplaats mijn eerst even gecheckt had en gemaild.
Nu sta ik als fraud bekend.
Ik in paniek en kijken of ik nog op mijn marktplaats account kon. Nee dus.
Ik de persoon die zijn geld had gestort gebeld. En gevraagd of hij hem wilde halen. Dit om hem gerust te stellen.
Ik heb nog nooit problemen gehad op marktplaats . Heb de account al meer dan 12 jaar. Nu verkoop ik wat in plaats van kopen. Wordt ik beschuldigd voor mogelijke fraud.
Ik voel mijn echt rot hier door. Ik weet ook niet of ik er wat aan kan doen.
Dit telt voormijn ook erg zwaar. Ik had de hele nacht er van wakker gelegen.
Ja en wat nu??
Drama

Als ik mijn account weer in kan. Ik ben gewoon zwaar depri hier van.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lipsi004