Klacht: Door fout van Vodafone advertentie geen recht op beloofde Slimbox

op 15 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

7 augustus heb ik de Samsung A3 besteld waarmee op de hoofdpagina geadverteerd werd met een gratis slim box cadeau. Na het toestel ontvangen te hebben had ik echter na 1 week nog steeds geen box gekregen.

1 week later dus contact gehad met jullie klantenservice (overigens 25 minuten in de wacht gestaan) over wanneer ik de box kan verwachten. Tot mijn verbazing vertelde hij dat het via Samsung loopt en de actie tot 6 augustus liep. Wel raar dat ik dan nog met de actie op 7 augustus kon bestellen!

Vodafone zegt dat de actie verlengt was, maar de website van Samsung was niet meer toegankelijk, verder was er geen communicatie dat er nog actie vereist was door mij als klant.

Verder heb ik uitgesproken dat er op de hoofdpagina nog geadverteerd werd met een gratis slimbox bij dit toestel op die bewuste 7 augustus, echter bij het bestelproces en op de gedetailleerde pagina geen geschreven woord over te vinden was. Namelijk hetgeen wat er na het bestelproces van je verwacht wordt, zelf bestellen via de website van Samsung. Sterker nog, ik dacht tot dan dat het een EIGEN actie was van Vodafone!. Vernam dit circus dus pas bij contact met de klantenservice.

Mijn vermoeden is dat de actie op de bestelpagina en gedetailleerde pagina er al af was, maar op de algemene website de afbeelding van die actie nog liep. Op de bevestigingsmail stond ook melding van de slimbox wat mijn vermoeden alleen maar versterkt.

De meneer van de klantenservice verbaasde zich overigens ook over dit voorval omdat er op de website van Samsung duidelijk tot 6 augustus staat maar dat Vodafone nog wel deze actie verkocht, hij adviseerde me contact op te nemen via de klachtenmail van Vodafone.

Middels verschillend mailcontact met Vodafone klachtenmail zijn ze niet bereid me enig oplossing/vergoeding te bieden voor hetgeen waar ik zelf niets aan kon doen. En gezien de Slimbox NIET vermeld stond op de bestelbevestiging geven ze me aan niets meer voor me te kunnen doen.

p.s Vodafone heeft tevens er bijna 3 weken over gedaan om mij een eerste antwoord te sturen bij mijn 1e klachtenmail.

Levering van het beloofde product (Samsung Slimbox) of een vergoeding van €99,- is de waarde die Vodafone zelf toekent aan dat product en ook mee adverteerde op de bewuste 7 augustus.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xhanie