Klacht: Door EX contractbreuk/ED onwil

op 03 mei 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Energie Direct (ED) kwestie.
In kader scheiding en voorlopige voorzieningen 23-1-2017 /financieel gescheiden zijn sinds 23-
9-2016 heb ik een boetevrije overstap gemaakt van Eneco naar
ED november 2016.
Mijn ex kreeg echter voorlopig het huis en heeft mijn persoonsgebonden contract verbroken door een nieuw contract bij ED op zijn naam af te sluiten. Nu heb IK boete van totaal 604 euro bij ED. Heeft ED gelijk dat ik die moet betalen of kan ik via Arag zaal starten tegen hen/mijn ex ? De advocaten bemoeien zich hier nl vooralsnog niet mee ivm de vechtscheiding. Graag Uw advies: ik heb al uitstel ED betaling gehad tot 7 mei 2017.

Energie Direct (ED) had eerst contact mrt mij moeten zoeken ivm evt ander adres.
Niet gebeurd en daarom..
Al het geld retour qua 100 euro boete,
200 euro termijnbedrag en 304,42 eind-
afrekening zijnde net 3 mnd gebruik van gemaakt en dan ook nog zeer sporadisch qua kader voorlopige voorzieningen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 04 mei 2017 om 15:35 geantwoord

Beste SiCoMa,

Via Klacht.nl stuur je een bericht naar het desbetreffende bedrijf, in dit geval energiedirect.nl, en niet naar Klacht.nl. Het is dus niet mogelijk om via deze weg advies in te winnen bij Klacht.nl.

Zoals eerder aangegeven heeft energiedirect.nl correct gehandeld in het in rekening brengen van de opzegvergoeding, de eindnota en het laatste termijnbedrag. Ik begrijp natuurlijk dat dit voor jou een vervelende situatie is, maar helaas kunnen wij niet bemiddelen in deze situatie.

Simon Verberne
Webcare energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door SiCoMa