Klacht: Doodskist van mijn broertje

op 03 september 2018 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Hoe kan het zo zijn dat de doodskist van mijn broertje die op 30 augustus 2018 van amsterdam naar fez had moeten vertrekken. Om 17:50 uur. Niet is vertrokken? Hij was nier de enige. Er was nog één dode die naar nador moest. Ook deze meneer of mevrouw is niet vertokken naar Marokko. Bij wie ligt de fout en hoe heeft zoiets kunen gebeuren? Pas de volgende dag is hij vertokken met een vlucht van royal air maroc.

Bij deze wil ik een klacht indienen en op de hoogte gehouden worden van hoe nu verder.

Met vriendelijke groet,

Mw. Ouehbi

Gewenste Oplossing:

Wanneer men mij kan vertellen wie de schuldige is geweest in deze zaak. En hoe hijzij dat gaat oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esma34