Klacht: Donker,muf en vies huisje

op 27 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij komen al vanaf 1990 geregeld op een van jullie parken. Maar dit sloeg nergens op. Bij aankomst ben ik eerst begonnen met het dwijlen van de vloer. Daarna de stofzuiger gepakt en al het ongedierte weg gehaald. De stofzuiger die overigens stonk als je hem aanzette. Dus maar weer luchten. Dan krijg je het bankstel. Die was vies,vol met vlekken en als je ging zitten dan rolde je naar mekaar toe zo ingezakt was de bank. Met de bedden was het al niet veel beter gesteld. Je lag in een kuil en je kon niet anders als in die kuil liggen een ander mogelijkheid was er niet. Verschrikkelijk. Dan krijg je de badkamer,het bad is zo hoog dat ik er bijna niet in kon stappen. Ik ben reuma patient dus vult u maar in. Ik wilde mijn 25 jarig huwlijks feest bij jullie door brengen maar het was een totale flop. Wij hadden een weekend geboekt maar zijn op zondag morgen van ellende vertrokken. Wij hebben behoorlijk wat neergeteld voor dit weekend. Zonde van het geld.

Ik hoop dat u mijn klacht sirieus neemt en dat wij samen tot een oplossing kunnen komen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juni 2017 om 11:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Kl@S@n