Klacht: domicilering

fcb forever op 27 april 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

geachte-domicilering stopgezet wegens coronacrisis nummer16924525 wtersportbaan 9031 gent .grts luc haenebalcke

luc haenebalcke koninginnelaan 36 9031 drongen gent belgie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 28 april 2020 om 07:59 geantwoord

Beste Luc,

Bedankt voor jouw bericht.

Ik heb het even nagekeken in onze administratie en zie dat je tot heden nog geen compensatie keuze hebt gemaakt. Op basis van feedback van leden zijn verschillende wensen qua compensatie naar voren gekomen. We willen jou daarom zelf laten kiezen voor de compensatie waar jij je het beste bij voelt! We verwachten in april nog gesloten te zullen zijn op basis van de huidige regels. Omdat al onze leden nu niet kunnen sporten in één van onze clubs hebben wij besloten om alle abonnementen na 1 mei, als de clubs na 1 mei nog gesloten zijn, te bevriezen.

Je kunt je compensatie keuze doorgeven via de email die we je gestuurd hebben of je kunt je keuze doorgeven via Mijn Basic-Fit. Ik wil je adviseren om het openstaande bedrag te voldoen zodat er geen extra kosten bij komen.

De betaling(en) die je gedaan hebt voor de periode dat onze clubs gesloten zijn, zullen automatisch verrekend worden met de eerstvolgende incasso als de clubs weer open zijn, of op de wijze zoals aangegeven in de compensatie keuze die je gemaakt hebt. Dit gaat helemaal automatisch, daar hoef je zelf niets voor te doen. Uiteindelijk wordt je op deze manier volledig gecompenseerd, volgens de compensatie keuze die je hebt gemaakt.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als er nog andere vragen zijn.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door fcb forever