Klacht: Dom adverteren

op 23 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

De voorpagina schreeuwt: Ben Jerry ijs voor 2.99. In het klein blijken er een paar geselecteerd en opop. Zo’n zielige actie zet je toch niet als lokker op je voorpagina ! Ik kom vandaag- donderdag- in AH Zevenhuizen Apeldoorn, de BenJerry schappen lijken wel leeggeplunderd. Ik dacht: acht, neem ik 2 andere smaken mee, ook goed. Maar dat bleek een misvatting, want deze gelden niet. Ten eerste: een actie die op donderdag al kansloos is, ten tweede: door een hele winkel lopen waar men in deze situatie graag zo weinig mogelijk mensen ziet voor iets, wat je niet kunt kopen dus voor niks door een winkel loopt ten derde: als je graag omzet wilt, dan moet je niet zo’n schreeuwende advertentie maken voor iets wat je niet hebt met een zielig opop, maar je aan de wet houden met een gewone aanbieding om klanten tevreden te houden zonder frustratie aan de kassa.

Deze actie laten gelden voor alle combinaties mogelijk en voldoende inkoop zodat het niet op een ouderwetse oosteuropese winkel lijkt waar een bord een aanbieding geeft voor iets wat er niet is. Schande !

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk van Vessem