Klacht: Diversen klachten.

op 30 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Maandag 24 juli kwamen wij om 13:30 in ons huisje. Nummer 284 in de Eemhof. De vorige huurders hadden de sleutels niet in geleverd dus moesten we in het huisje wachten totdat het slot vervangen zou worden, dit gebeurde pas om 17:00 uur dus ondanks de vroege komst toch tot laat in het huisje moeten wachten. Wij hadden onze honden mee dus gelijk de deur naar de tuin geopend, eerst 4 hopen hondenpoep op moeten ruimen en we stonden er zelf ook nog eens 3x in. Erg vervelend omdat we zelf altijd alles opruimen. Het huisje was ook heel vochtig en muf en in de eerste slaapkamer rook het heel vies dus verplicht om met open ramen te slapen. We zijn geen klagers dus zijn we niet naar de receptie geweest. Donderdag begin van de avond kwamen we in het huisje en zagen 2 ratten in de tuin lopen, dat kan voorkomen als je in het bos en langs het water woont. Vanochtend kwamen we tot de ontdekking dat er waarschijnlijk ook een rat in het huisje is geweest omdat het brood van de vorige dag was aangevreten inclusief het plastic zakje. Dit was voor ons doorslaggevend om vanmiddag al naar huis te gaan i.p.v. morgenmiddag. Vorig jaar zijn we naar het Heijderbos geweest en het jaar daarvoor naar de Kempervennen, het was heerlijk daar en hebben enorm genoten dus wij vinden het heel jammer dat het dit jaar zo verliep. Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Groepjes willeke, joelle en ruud.

Een schoon net en fris huisje zonder ratten en een nette voortuin.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 augustus 2017 om 09:37 geantwoord