Klacht: Diverse

op 15 juni 2016 over De nationale kadobon in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kadobon gekregen, wat proberen te bestellen. Onduidelijk hoe dit te doen pincode nodig, staat op kaart. Als je niet weet is bestellen niet mogelijk. Reactie van nlkadobon traag. Daarna weer geprobeert was artikel niet meer beschikbaar. Nogmaals een poging kaart verlopen. Grapjassen zo kan ik ook geld verdienen.
Als je wat uitgekozen hebt moeg je bezorrgingskosten betalen voor je gekregen kado. weer zo een onduidelijkheid.
Advies geef nooit een nlkadobon kadoo.

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De nationale kadobon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De nationale kadobon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden100