Mijn Klacht:
Ditzo maakt fout door 6 maanden niets ze verrekenen met eigen bijdrage. Vervolgens bel ik Ditzo, tref regeling tot eind van het jaar. Nu sturen ze incasso omdat er nog een deel openstaat. Ik bel Ditzo, blijkt regeling 90 dagen. Dit was mij niet vermeld, ook niets bevestig. “Ja helaas meneer staat wel in het systeem” En waarom sturen jullie dan géén herinnering hiervan? “hebben we ook gedaan, staat ook in het systeem.” En waarom heb ik die dan niet ontvangen? “wij kunnen er niets aan doen dat u géén post ontvangt” En waarom ontvang ik dan we de incasso brief? “stil….” “helaas kan ik niets voor u doen..” Ditzo behandeld zijn klanten dus gewoon als onbetrouwbaar en hun systeem schijnt onmiskenbaar correct en uitsluitend te funktioneren. Ditzo moet je dus niet zijn voor je zorgverzekering, want er wordt verwacht dat je ook nog hun administratie bijhoud.
Gewenste Oplossing:
gewoon zoals afgesproken, betalings termijn tot 31 December. En een schriftelijke bevestiging hiervan. Excuses is ook zeer gewaardeerd.
