Klacht: dit is een pakket waar lidl kruitvat aldi in zit.

op 04 februari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 04 februari 2014 om 16:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgdagen zijn op maandag en dinsdag. Mocht u de folders niet of te laat ontvangen, dan horen wij dat graag van u onder vermelding via uw postcode en huisnummer, zodat wij de bezorgerscoördinator kunnen informeren.

Vanaf nu hoeft u geen folder meer te missen!
Blader met een kopje koffie op uw gemak, wanneer u dat wilt door alle folders. Bent u op zoek naar een bepaalde aanbieding? U kunt snel en makkelijk binnen meerdere folders tegelijk zoeken of op categorie of winkelnaam. Aan de hand van uw postcode, worden de folders van winkels bij u in de buurt als eerste getoond. U kunt direct zien waar u de aanbieding kunt kopen: www.spotta.nl bevat namelijk winkelinformatie, waaronder de adressen en openingstijden, van meer dan 50.000 winkels in Nederland. Daarnaast kunt u uw eigen digitale folderpakket samenstellen en voortaan al uw favoriete folders overzichtelijk per e-mail ontvangen zodat u geen aanbieding meer mist!

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door den haan