Klacht: Disfunctioneren van de site en klantenservice

Sharon op 01 maart 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik wil graag een kast bestellen en deze vervolgens ophalen in een vestiging. Ik zie online dat deze kast op voorraad is in de vestiging Barendrecht. Als ik vervolgens de bestelprocedure in ga kan ik echter niet kiezen voor de vestiging Barendrecht, maar alleen voor vestiging Delft. Vervolgens krijg ik de mededeling in het scherm: PAX (artikelnummer: 301.413.91) Het product is helaas niet meer op voorraad bij de gekozen winkel. Kijk of het in een andere winkel wel op voorraad is.
Ja die is elders op voorraad, maar die winkel kan ik niet kiezen!
Dit is enorm frustrerend. Ik ben al een maand bezig om alleen dit ene deel te proberen te bestellen…Alleen dit ene basis element….
Je zou verwachten dat een enorm bedrijf als Ikea zeker na het jaar zoals we dit hebben gehad, dit soort simpele zaken voor elkaar zou hebben!

Ik zou blij zijn als ik mijn product gewoon in Barendrecht op zou kunnen halen, daar waar hij gewoon op voorraad is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon