Klacht: Discriminatie

op 17 februari 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een Hindoestaan Prem Marhe die ook
in India muziek maakt.

Bij terugkomst in Nederland kreeg ik een tel abonnement van mijn ouders met automatische afschrijving via hun ABN Bankrekening.

Nadat ik een paar keer naar India had gebeld kreeg ik een anonieme telefoon met een hele brutale mevrouw aan de lijn.
Ze had gezien dat gebruiker buitenlander was
dus ging ze tekeer als…een slavendrijver.
Ze vertegenwoordigde VODAPHONE..

Omdat ik anoniem gebeld werd en persoon
aan de andere kant erg onbeschoft was weigerde
ik aan een anonieme beller mijn details te geven.

Ze dreigde mij af te sluiten als ik geen gehoor
aan haar zou geven.
Ze voerde het woord aan de andere kant
alsof er gezegd werd ..JE MOET BUIGEN..!!
anders sluit ik je af.

Ik reageerde met ..dan doet u dat toch..

Ik werd afgesloten.
Ik had geen diensten meer van Vodaphone.
OOK GEEN SCHULDEN.

Na mij te hebben afgelsloten bleven ze langer als een jaar geld incasseren van de rekening van mijn ouders voor een abonnement wat niet eens bestond.

Op een dag vroeg mijn moeder hoe het met mijn abonnement was.
Ik zei die hadden ze al na een paar dagen afgesloten ZELF AFGESLOTEN.

Jullie moeten jullie geld terughalen.

Dat deden ze ook via het Haags Juristencollege.

Ik kreeg daarna deurwaarderspapieren.
Ik legde de Deurwaarder middels schrijven uit dat niet ik in gebreke was maar VODAPHONE en dat zij mij hadden benadeeld.
Dat ik door abrupte afsluiting door Indiërs niet
meer bereikbaar was.

Terwijl ik in Suriname was.
Daar was ik ook voor het zingen 4 maanden.

Kwam de zaak voor de rechter.

VODAPHONE pleegde valsheid in geschrifte of dossiervervalsing door juistheid te verdoezelen en ook hadden ze het hele verhaal van onrechtmatig automatisch blijven incasseren en uiteindelijk moeten terugbetalen verzwegen.

Men schreef in het dossier dat wanneer men niet op tijd betaalt wij de abonnement stopzetten.

Vervals dossier aangemaakt en aan rechters een vervalste dossier aangeleverd.

Ik ben toen bij verstek veroordeeld.

Ik moest de deurwaarder 1500€ betalen.
Ik heb kopie van de dienstverlening gevraagd.
Herhaaldelijk maar kreeg niks.

Vervolgens heb ik hiervan melding gemaakt bij de Politie.

Gewenste Oplossing:

Als Vodaphone mij omgekeerd een schadevergoeding betaalt en de zaken feiten eerlijk op tafel zet.

Er is voor miljoenen aan plagiaat van mijn werken in deze periode dat ik onbereikbaar was gepleegd in India via mijn muziekvideo's op Youtube.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Prem Marhe