Klacht: Herinneringsfactuur, zonder iets besteld te hebben!!

op 03 november 2014 over Discount only in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ontvang ik van Discount Only een herinneringsfactuur dat er op 3 oktober iets besteld is en dat het voor 2 november betaald dient te worden.

Alleerst heb ik geen bestelling geplaatst bij hen. Ook begrijp ik niet hoe zij aan mijn gegevens zijn gekomen..

Ik zal dan ook niet betalen voor iets wat ik niet besteld heb.
Nergens kan ik telefonisch contact met hen opnemen. Heb ze direct gemaild en nu afwachten wat het antwoord zal zijn..

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als alles ongedaan zal worden gemaakt..

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Discount only

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Discount only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shavi