Klacht: Slechte service

Kadegro op 23 december 2020 over Dirk III in de categorie Supermarkten

Gisteren (22 december 11.52 uur) kocht ik bij Dirk III in Oostzaan 2 flessen wijn om cadeau te doen. Ik vroeg de meneer achter de kassa of hij ze bij elkaar kon verpakken in cellofaan (iets wat nooit een probleem was). Hij kon daar echter niet aan beginnen, omdat het volgens hem zo bijzonder druk was. Hij wees daarbij naar de rij mensen die voor de supermarkt, die ernaast gevestigd is, stond te wachten op een vrij winkelwagentje. Deze rij had dus niets te maken met de slijterij. In de slijterij stond 1 mevrouw achter mij en er waren 2 mensen in de winkel aan het kijken. Totaal niet druk dus! Ik vroeg of er misschien nog een hulp in de zaak aanwezig was, maar de meneer achter de kassa zei, dat die vakken aan het vullen was, omdat de winkel leeggekocht werd. Ik was best wel teleurgesteld en maakte dat ook duidelijk (op een nette manier!) Toen bood de mevrouw achter mij in de rij aan om de 2 flessen voor mij in te pakken, een heel leuk gebaar!. Toen zij daarmee bezig was, verdween de meneer van de kassa naar de ruimte achterin de winkel (magazijn?) Het was dus nog steeds totaal niet druk! Toen ik de mevrouw hartelijk had bedankt, ging ik naar buiten met een gemengd gevoel: blij door de hulp van de mevrouw en zeer teleurgesteld door de slechte service van Dirk III. Gall en Gall doet dat wel even beter!

Wanneer er een veel betere service verleend wordt!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk III

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk III nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kadegro